vineri, 30 septembrie 2011

Columbiana

Am vazut zilele astea Columbiana, sau mai bine zis am incercat sa il vad caci nu am reusit mai mult de 10 minute. De ce s-a intamplat asta? Pentru simplul motiv ca filmul mi se pare o tampenie. Acelasi scenariu prost in care un copil vede cum parinti sai sunt asasinati si apoi toata viata se pregateste sa-i razbune. Insa ceea ce m-a facut ca sa nu mai urmaresc filmul a fost o simpla replica. Intrebata ce vrea sa se faca cand se va face mare , asa zisa columbiana a zis ca asasina. sa fim seriosi, cate fete vor sa se faca asasine , sau macar cate gandesc lucrul acesta. Eu unul cred ca foarte putine sau aproape niciuna.

 Pe deasupra nici macar nu o mai vazusem in niciun film pe Zoe Saldana, fapt care poate ar fi atenuat din dorinta mea de a opri filmul si de a face altceva. Portalul Iasi 365 va ofera programul complet al cinetografelor iesene si noutati despre ultimile aparitii din cinematografie. De asemenea la noi gasiti informatii despre evenimentele importante din orasul Iasi precum si locurile unde va puteti distra.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu