sâmbătă, 5 februarie 2011

Rocky 1

Cand scriu postul asta ma uit la un film vechi, un film care a luat Oscarul si care l-a lansat pe Sylvester Stalone: Rocky. Este un film bun despre viata in primul rand, si despre lupta noastra de zi cu zi. Orice s-ar spune despre filmele cu Rocky sau Rambo acesta este un film bun. Cel putin mie mi-a placut foarte mult si il urmaresc cu placere de fiecare data. Nu o fi actorul prea bun insa scenariul e bun caci e realitatea de zi cu zi, o realitate in care ne gasim multi din noi.
Nu am mai fost la cinematograf de mult timp dar cred ca pana la urma am sa ajung . Sunt din Iasi si inca nu am ajuns la Multiplex sa vad cum e. Pentru iubitorii de pariuri (cum sunt eu) am sa propun un bilet al zilei. Pentru biletul zilei la pariuri am ales meciurile:
PSV Eindhoven - Ado Den Haag 1 cota 1.25
Gremio RS - Caxias RS 1 cota 1.70
Cota finala a biletului zilei la pariuri este de 2.12

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu